چاره دیگری نیست

چاره دیگری نیست

نويسنده: گیلان گپ چهار شنبه 5 شهريور 1393 ساعت 20:15 نظر

چاره دیگری نیست باید سوخت باید ساخت درون ویران از تنهایی را... فقط اینجوری (میشه) با تویی که عاشقم نبودی بمونم... تویی که برای رسیدن از

جنازه ام عبور کردی تویی که به بدون من بودن راضی شدی ...راضی شدی به خاطر دیگری به همه بگی لیاقت تو"...رو ندارم...با این همه من هرگز

نتونستم فراموشت کنم شاید ...خدا نخواست که ما رو از هم دیگه ناامید کنه من این تنهایی اجباری رو خیلی دوست دارم اما فقط به خاطر...تو"...اره

"(میشه) !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

گالري تصاوير

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

عضويت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه سایت آخرین مطالب سایت را براحتی در ایمیلتان دریافت نمایید




شبکه هاي اجتماعي